mouse

2 Şubat 2013 Cumartesi

ANTALYA OKUMALARIM...

Bol dinlenceli bol aileli  keyifli Antalya tatilimde okuduklarımı paylaşayım istedim. Ayrıntılı yorumları umuyorum kiii sevgili evimden veee kırmızı köşemden kitaplığıma bakarak yazacağım...

KİTAP HIRSIZI :İkinci Dünya Savaşı Alman bir kızımızın gözünden , Azrailin gözünden ,savaş karşıtı bir babanın gözünden ,arada bir Yahudi kaçağın notlarıyla ama çoğunlukla kızımızın gözünden yaşadıklarını anlatıyor. Karışık okunması ve tarih sıcramaları ile  takip edilmesi başlarda zor ama yaklaşık 14 saat içinde bitirdim keyif alarak okudum .<3<3<3<3<3
RUHUNDAKİ ZEHİRLE YÜZLEŞ: Tess Gerritsen ama sadece vakit doldurmak için okudum giderek düşen Tess performansına en iyi örnek fakir kız zengin adam ve üstüne atılan suçu temizleme hikayesi...


ÖZGÜRLÜĞÜN ELLLİ TONU :  Sadece seriyi tamamlamak için okuduğum resmen erotik edebiyatı bile aşan sahnelere sahip , bayan fanlar tarafından ayılınıp bayılınarak okunan pespaye romanım ... Kitapsızlıııık sen nelere kadirsiiiin =(((






HOBBİT :  Sevilinesi kitabım benim , sonlarındayım ama sırf bu kitap için özel post hazırlayacağım ...


ŞEYTANLA DANS: Lestat adlı kadim bir vampirimizin ağzından felsefik bir hikaye anlatılmış ve zuzu da okumaktan sıkılmıııııııış ....

DÜNYANIN İLK GÜNÜ : Daha başlarında olmama rağmen kaptırdım kendimi bu kitaba ve gerçek Osmanlı yaşantısına tanıklık ediyorum... Beyazıt AKMAN gerçekten ustaca anlatmış...


Evime döndüğüm zaman bloğuma daha çok önem vermeye karar verdim... Bloğum hayatımı anlatmalı diye düşünüyorum... Eminim ki zamanla sizde yaşadıklarımı tutkularımı sevinçlerimi gizli açık birlikteliklerimi yavaş yavaş seveceksiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...