mouse

24 Şubat 2013 Pazar

Yine yeni miiiiiiimmmmm ;)

Sevgilisi hediyelesme eşim Rapunzelice beni mimlemişşşşş ;)


Çok mutlu olaraktan bu postu yazıyorum ve umuyorum ki hiçbir sıkıntı olmadan yayınlayacağım. Ipadimden yazdığım ilk post bu becerebilirsem tabi.......... Mim sorularına gelinceeee Rapunzelice çok hoş sorular hazırlamış benim için şöyle kiiii ;

1)Giymem dediğiniz bir kıyafet yada renk var mı ?
 Evet var havuç paça kot yada başka tarz bir pantolon asla giymem giyemem sevmeeeem... Türk yapısına uygun değil bir defa bilim adamlarının sınıflandırmasına göreve Türk kadınları armut tipinde imiş üstten zayıf alttan maşallahı varmış ;)


2) En sevdiğiniz renk nedir ?

Kırmızı kesinlikle.  Kırmızı olsun beş kuruş fazla olsun.

3)Yaşadığınız hayattan memnun musunuz ?

Evet gayet memnunum aslında elbette ki herkesin hayatında Çeşitli sıkıntıları olur ama bu sıkıntılarda olmasa hayatın kendisi sıkıcı olmaz mı zaten ?

4) Doğum gününüz ne zaman ?

Doğum günüm Buradaki postta da belirttiğim üzere 21 Şubat'ta idiii

5) Herhangi bir ünlüye aşırı hayranlık beslediniz mi ?

Hayır çok fazla sanatçıyı takip ederim severim ama kiminin sadece sanatını kiminin sadece bir eserini kiminin de bir küçük hareketini severim hayranlık derecesinde Cook nadir aklıma gelirse yazarım...

6) kendinizi neyin içinde çok şık hissedersiniz ?

 Bu sorunun bende tek cevabı var ; Kalem etek;)

7) Alerjiniz varmı ?

Maalesef var arıya ve çikolataya... Çikolata çok değil de Allah korusun bir arı soksa acile zor yetişirmişim doktor ööööle demişti...  

8) Hangi mevsim sizin mevsiminiz ?  

Tabi kiiii  Deniz  , Kum , Güneş yani YAZ mevsimi....

9) Nil ERkoçlar'ın kim olduğunu az önce mynet haberden öğrendim bu konuda tek düşüncem var "Mal onun değil mi isterse , bomba koyar patlatır , babane kiiii"

10) Benim hakkımda ne  düşünüyorsunuz ?

Sen çok hoş sohbet bir  hatunsun ... Klasik cümlem "canım beniiiiimm"

11) Takıntılarınız var mı ?

Farkında değilim var mı yok mu ama sanırım yok . Eğer deli gibi aldığım kitap ve objeler sayılmazsa tabi...


Bunlar ben,m cevaplarım sorularım için ayrıca laptopuma kavuşmayı bekliyorum buradan yazmak zor oluyor... şimdilik bu kadar ... Kendinize çoook çooook iyi bakın  öperekten giderim ...

2 yorum:

  1. Keyifle okudum canım benimmmm:):) Cevapladığın için teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  2. Güzeliiim ne demek teşekkür ederim =)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...