mouse

28 Nisan 2013 Pazar

Avon 'un tek Sevdiğim Ürünü

Blogumdaki bitenler yazılarını okuyanlar bilirler ki Avon dan resmen nefret ediyorum ve ürünlerini gayet başarısız buluyorum. Ama bir ürün grubu var ki hilafsız bayılıyorum Banyo Köpükleri ;) Geçen haftalarda verdiğim sipariş de yine sıkıntılı gelmişti eksik ve istenenin çok uzağında ürünlerdi gelenler . Yazısını yazdıktan sonra ertesi hafta eksik ürünüm de geldi :/

Kendisi 1000ml neredeyse dev boy banyo köpüğü vanilya ve böğürtlen kokularına zaten bayılıyorum tutmuş ikisini birleştirmişler ortaya yenilesi koklanası bir şey çıkmış . Hemen bu postu bitirir bitirmez denemeyi planlıyorum kendisini zevkle küvete uzanıp elimde kitabım su soğuyana kadar keyif yapcam ;)

Siz resimlere bakadurun ben aheste aheste kaçıyorum, ha bu arada fiyatı 9.50 tl idi ...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...