mouse

23 Şubat 2013 Cumartesi

SHOPPİNG VOLUME 2 =)




Buradaki ürünleri sadece fotograf ve isimleriyle paylaşacağım ayrıntılı yazmak istediklerim var , yeni kullanacaklarım var . Ayrı postlarda yazmak  daha mantıklı geldi ...


LOREAL MYTHİC OİL SAÇ BAKIM YAĞI:   Bu ürüne tek kelimeyle bayılıyorum her kullanışımda sevgili öğretmen arkadaşlarım saçını yeni mi boyattın ya da saçların gözümüzü alıyor dokunma isteği uyandırıyor gibi nidalarla elliyorlar saçlarımı ;))))Bu yazımda da yazmıştım ama yeniden anlatmak istiyorum :))) Ürünü haftada yaklaşık 3 yada 4 defa gittiğim havuzdan çıktığımda duş sonrası mutlaka ,saçlarımı kurutmadan önce az ve kurutmanın sonlarına doğru yoğun şekilde uyguluyorum (çok bereketli bir ürün yaklaşık 4 ay kullandım geçen şişeyi banamısın demedi), her fön sonrası mutlaka kullanıyorum ve bazen sacımı sadece topladıgımda topuz yaptığımda bile kullanıyorum. Işıltısı görülmeye değer , yağlı bir görünüm değil tam net ışıltılı bir görünüm veriyor ağırlaştırmıyor kolay taranıyor vs vs vs Sadece yetkili kuaförlerde satılıyor uçlardaki yıpranmaları da onarmış bazı blogger arkadaşlar öyle yazmış ben sık kestirdiğim için bu kısma dikkat etmedim ama eminim yapıyordur.Uygun fiyatlı bulursam saç bakım maskesini ve şampuanını denemek istiyorum set halinde kullanınca daha etkili olabilir.Fiyatı 69 yada 59 tl idi net hatırlayamadım şimdi.

LANCOME İNCİ ÖZLÜ ECLAT: Uzun uzun anlatacagım bir ürün . Çoook memnunum 63 tl idi.

LOREAL BESLEYİCİ ALTIN GECE KREMİ: Paketi henüz açılmadı. Bu geceden itibaren başlayacağım.34 tl civarındaydı sanırım.

DANİELLE LAROCHE:  Gratisten almıstım . Ortalama bir gunduz kremi  kullanılabilir.13.90 tl idi

HB KALEM ŞEKİLLİ MEYVELİ DUŞ JELLERİ: Bira paket kendime bir paket sevdiceğime aldığım kokularına bayıldıgım duş jelleri. Fırsat bulur da gidersem hediyeleşme etkinliğinde eşleştigim rapunzeliçeye de hediye edeceğim.

OIL KONTROL TISSUE: Gunduz  elınızı yuzunuzu yıkayamadıgınız zamanlarda gercekten işe yarayan yaglı görünümü azaltan daha temiz bir  cilde çeviren güzel bir ürün ... 2.75 tl idi yanlış hatırlamıyorsam eğer.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...