mouse

23 Şubat 2013 Cumartesi

SHOPPİNG VOLUME 1 =)



Lyonesse takma kirpik :Günlük kullanıma uygun cok yoğun ve uzun olmayan bir model .Fiyatı: 8.90 tl

Rimmel nail rescue : Daha önce de uzun sureler kullandım ama ben bu ürünü daha cok onarım amaclı degıl de base coat olarak ojelerımın altına kullandım onarma özellıgı sanırım özel kürü düzgün uygulandığında ortaya cıkıyormuş hic gelemem oyle ritüellere bende onarma olmadı doğal olarak. 4.99 tl 

Kırmızı siyah mumluklarım =) Sevgi pıtırcıgım tarafından hedıye edıldıler =)

Sensodyne: Diş macunu değişimi mecburi oldugu için ve beyazlatma etkisinin de yuksek oldugunu duydugum için bu ürünü tercih ettim bir kac gundur kullanıyorum memnunum . 12.90 tl 

OB tampon : Diğer markalara nazaran açık ara önde kullanımı rahatlığı ve tutuşuyla benım en büyük yardımcım , adet dönemlerimi çekilebilir kılan nadir ürünlerden biri. Tavsiye ederim fiyatı 7.90 tl.

Yazısını project pan ten de yazmıs oldugum WATSONS HERBAL SHAMPOO 7.90 tl


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...