mouse

11 Mart 2013 Pazartesi

okudum-gerildim- beğendim



Geçen perşembe herşeyden uzak hiçbirşeye yakın olan sevgili okuluma ktapçı gelmiş idi ve ben hemen kaplan pençemle Jodi Picault - Anlaşma kiiiiii ben bu hatunun diger kitaplarnın da hastasıydım


Bu son aldığım kitabı bakalım nasıl çıkacak .





Bu dört kitapda çok beğenerek yumuşacık ve dolu dolu hissederek okuduğum diğer kitapları %100 tavsiyedir bunlar...


Birde iki kitabı daha varmış görmediğim hemen sipariş listeme ekledim elbette...


Bunun yanında HİPNOZCU-LARS KEPLER almıştım alır almaz başlamıştım cumartesi günü bitirdim... Kitap gerilim ve korku arasında gidip geliyor.
Bir hastasıyla yaşadığı ve medyaya yansıyan sorunlar sebebiyle hipnoza tövbe eden Erik Maria Bark isimli doktorumuz tüm ailesi bıçakla delik deşik edilmiş katil tarafından öldü sanılarak bırakılmış ve ailenin son ferdinin yani ablasının kurtarılması için , katilin kimliğinin belirlenmesi için gerekli bilgileri verecek olan Josef'i hipnoz etmeye mecbur kalır. Veeeeee katilin bizzat Josef'in kendisinin olduğunu öğrenir.Cinayetleri en ince ayrıntısına kadar hipnoz altında anlattırır fakat bunlar adli delil sayılmaz. Tabi ki doktorumuz artık Josef'in baş düşmanıdır. Josef bildiğiniz kesmeli doğramalı psikopat bir gençtir. tam Josef;'in hastaneden kaçtığı gün doktorumuzun özel bir kan hastalığına sahip olan her hafta bir kere ilaç alması gereken almazsa ölecek olan oğlu Benjamin kaçırılır  şüpheler Josef'e çevriliiiir ve fakat doktorumuzun eski hastasının da Josef'ten kalır yanı yoktur şüphe ikisi arasında gider gelir Eva Blau isimli hasta da tehlikelidir...
Ben çok gerilerek ve beğenerek okudum...

İki kitabı da tavsiye ederim =) Okuyun efem okumak iyidir .....

 OKUMAK CANDIR , YAŞAMIN DİĞER YÜZLERİNİ GÖRMEKTİR , UZAKLAŞMAKTIR...
DAHA NELER NELERDİR OKUMAK , OKUMAK HAYATTIR


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...