mouse

11 Mart 2013 Pazartesi

PAZARI SEVİYORUM =)))

     Pazar derken iki anlamda kullandım ben hem pazar günü hem de semt pazarı ikisini de seviyorum semt pazarı evime 50 metre uzaklıkta ve envai çeşit cicilerle dolu ... Bu hafta ayrıntılı gezmedim sadece bir sokağından yolum geçtiği için yürüdüm ve sadece altta resimde görülen bronz renkli makyaj çantasını aldım 1 tlye. Fiyatına bakmayın resmen kalıp gibi acaip kaliteli bence, rengi de yanlar mat ön ve arka yüzü glowy bir bronz pırıl pırıl harika...

Ardından belki birşeyler  kalmıştır diye Gratiste  The Balm reyonuna (ki reyon talan edilmişti resmen ) uğradım ve Watsons ın yolunu tuttum ...



Watsons'tan sadece iki adet ter önleyici mendil bir adette roll on aldım indirimi beğenmedim hep 2. ürüne %50 %20 vs sıradan indirimlerdi yani hayal kırıklıgına uğradım....


 Yves Rocher ile maceram oldukca çetrefilli ama ben yılmadım Serum Vegetal Gece 
Gündüz Kremleri o kadar para karşılığında cildime arko krem gibi sadece nemlendirici olarak yaradı başka da bir farkı olmadı vallahi de billahi de =))) Tekrar almam fakat diğer ürünleri de es geçmem. Bu sabunlar da kokuları sebebiyle alındı ve kıyafet dolabıma keselerle asıldı hemen koku çarpıyor kapağı açınca resmen...Fiyatları indirimle toplam 9 lira 80 kuruş idi sanırım...


Bunlar da gratisten diş macunları deneme amaçlı alındı 1lira80 kuruşa geldiler, Otacıda 3 al 2 öde vardı sabunlar da standart olduğu için alındı ...3 liraya geldi tanesi. Veeee alt resimde görülen güzellik de yine Gratisin vazgeçemediğim ürünlerinden . Küvette , duşta her zaman kullanıyorum stoğum var çok da memnunum resmen cildimin nefes aldığını hissediyorum... Hani göğsünüze vicks sürünce böyle hafifler ya içiniz aynen o koku tende kalan. Bayılıyorum kendisine 1lira 40kuruşa geldi indirimle.



8 Mart indirimleri ve cüzdandaki kağıtçıklar bittiiiii =))))))
Çekiliş devam ediyoooorrr =))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...