mouse

17 Mart 2013 Pazar

Tritone spf 50

Selam millet yaklaşık olarak kış başından beri kullandığım bir ürünle ilgili düşüncelerimi paylaşmak istedim sizlerle. Tritone spf 50+ Sunblock Lotion ( very High protection ) Ocak ayından beri makyaj yapmadığım her gün direk bu ürünü sürüp çıktım .
Nette yazanlara göre güneşten korumakla kalmayıp leke görünümünü de hafifletecek bir ürün olarak tasarlanmış . Alt resimden de göreceğiniz gibi bayağı fondoten bb krem vs o tarz renkli bir krem . Cilde iyice yedirilince çok belli olmuyor tabi ki ama yine de azıcık daha düzgün görünümlü oluyor cilt yani tonlama yapıyor yeterince.
Gelelim leke sorunsalına benim yüzümde değil de dudak altı ve çene kısımlarımda dengesizlikler vardı , tam olarak düzenli kullanmasamda haftada 2-3 gün günde 2 defa sürünce o görünüm azaldı gibi hissediyorum bu aralar. İşe yaradı diye düşünüyorum . Fiyatı sanıyorum ki 70 -80 tl civarında idi. İhtiyacımı karşıladı kışın bakalım yazı nasıl geçircez kendisiyle .
Fotolarda rengi ve dağılımı görmenizi istedim umarım başarılı olur.

Yeniden görüşene kadar mutlulukla kalın efem ;@@@



1 yorum:

  1. çok güzel bir şeye benziyor merak ettim:)

    bu arada naçizhane bir çekilişim var katılırsanız çok memnun olurdum:)

    http://alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...