mouse

22 Nisan 2013 Pazartesi

JEAN CRİSTOPHE GRANGE -SİYAH KAN =sssss

Tam olarak iki defa okuduğuma ama yine de her seferinde yeniden heyecanlandığım bir kitap bu. Anlatımı ve psikolojik tahlilleri o kadar yerinde ki bu adamın içinde bir katil sakladığından şüpheleniyorum ben...



Kitap kulemi bile yarıda bıraktım dün gece psycho damarım tuttu okumaya başladım Siyah Kanı  =)))
Siz de gerilmek ve daha başka bin türlü duygu yaşamak istiyorsanız, ya da çocukların gözlerine bakıp da ne kadar cani olduklarını anlamak istiyorsanız Jean Cristophe Grange okuyun...
Yazarın Koloni adlı kitabını  okuduktan sonra uzun zaman geceleri sokakta olan çocuklardan korktum =(((( Bir öğretmen için ne zor durumdur tahmin edin...
Hepinize bol kitaplı,bol bakımlı  ve bol paylaşımlı bir hafta diliyorum ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...