mouse

22 Nisan 2013 Pazartesi

Project Pan 10 de değil ki! Nedir bu bitirme çılgınlığım benim =)))


          Yine bir bitenler postu ama nasıl oluyorsa oluyor benim bitenler postlarım illa ki uzun uzun oluyor . Öyle çok ürün bitiriyorum ki aslında gayet rahat kullanıyorum öyle amanın bitsin bu diye değil yani. Ama sanırım saç ürünlerim saçımın uzun ve epey gür olması sebebiyle erken bitiyor . Cilt ürünlerim de düzenli kullanım ile bitiyor diğer ürünler zaten çabuk biten şeyler deyip kendimi ve tüketim çılgınlığımı avutuyorum .
           Gelelim biitenlerin yorumlarına , kısa kısa yazayım Aydın abası olsun =))))



1.PARMEX ASETON : Klasik diyorum stoklarda bol bol mevcut diyorum başka da birşey demiyorum.

2.NİVEA KREM : Bu da günlük el ve kollarıa kullandığım bir kremdi sanırım 3.20 tl ye almıştım.Uzun dayandı boyutuna göre.

3.ELİDOR SAÇ KREMİ VE ŞAMPUANI: Sanırım boyalı saçlar içindi ben market şampuanlarından çok randıman alamıyorum ya da öyle hissediyorum arkadaşlar. Bu da sıradan indirimden 5tlye alınmış, asıl özel şampuan öncesi saçı arındırıp yumuşatmada kullandığım ön yıkama şampuanı ve kremi.Bu aralar esas kız olarak Doa Kozmetik'in saç bakım şampuanınıkullanıyorum.Yeniden almam bu ürünü bir faydasını görmedim çok bol kullanmak gerekti beğenmedim.

4.DALAN-d'OLİVE EL KREMİ: Çok yoğun olmasına rağmen hemen emilen ve süper işe yarayan bir krem. Sırf kokusu için bile alınabiir.Karton kutusunu koyduğum tüpü ikiye ayırıp sonunu bile kullandığım için atmışım plastik tüp de gayet uzun dayandı.Küçük boyu 0.90 kuruş büyük boyu da 3.50tl idi galiba...

5.FLORMAR TRUE COLOUR COMPACT PUDRA 97 NUMARA: Çamaşır makinasının üzerinde iken makinanın kurutma esnasında halaya durmasıyla yere düşüp hem banyoyu mahveden hem halılara bulaşan hem de beni pudrasız bırakan şey =((((Fiyatını hatırlamıyorum ama pahalı birşey değildi.

6.COSMED ANTİCELLULİD: Teeeeeeee Lila kutu aboneliğim var iken yollamışlardı ve ben kullanmamıştım. Zaten içinde iki sıkımlık var koca bacağa bu minik mamul nasıl  yetsin, tam olarak 2 kere sürdüm ve tabi ki iki günde hiçbir fark göremedim.Ama iyi nemlendirdi bak bunu da inkar edemem.

7.MEDİSAFE PAMUK: Ya bimilyoncudan ya da Bimden falan almışımdır çok güzel dokulu bir pamuktu.Son partisi pamukluğa doldurulunca kendisi de bitenler kolisini boyladı dün.3tl idi sanırım yada 2.75tl hatırlayamadım.

8.AVON SENSES ROLL-ON: Evet koku güzel ama hem fazla sıvı olduğu için çok bulaşıyor. Ben dokusunu sevmedim ayrıca ter önleme özelliği on üzerinden 2 belki . Hediye gelmişti fiyatını bilmiyorum ama geçen haftaki alışverişimde 2 Avon roll-onu 7 tl ye aldım.

9.DURU GOURMET VİŞNELİ TURTA SIVI SABUN:  Aynı ürünün duş jelini de bayıla bayıla kullanıyorum. Kokusu da temizlemesi de köpürmesi de gayet yerinde .4.50tl idi yine alınacaklar listesine yazıldı bile.

10.LOREAL VİTALİFT TONİK:  Ucuz etin yahnisi olmaz babında mı bilmiyorum ama bir türlü randıman alacağım bir tonik bulamadım. Loreal de gayet soft geldi bana ben daha asidik daha ferah birşeyler bekliyorum tonikden.Sanırım bir dahaki sefere paraya kıyıp daha özel birşey alacağım ya da Yves Rocher e bir şans daha verebilirim belki.17.99 yazıyor etiketinde.

11.WATSONS ESSENTİAL FACİAL WASH: Okuldan veya dışarıdan geldiğimde mutlaka yüzümü yıkarım ve bu ürün nötr yapısıyla güzel köpürmesi ve temizlemesiyle basit temizlikte ve asıl ürünüm(Lancome İnci Özlü Eclat) öncesinde gayet güzel işe yaradı zaten indirimden 2.99a almıştım aynı fiyat olursa yine alabilirim.

12.BEAUTY FORMULAS- TEA TREE DEEP MOUSTRİZİNG CONDİTİONER: Saç kremi olarak değil de maske gibi banyo öncesi bir saat kadar saçımda bekleterek kullandım .Çünkü kokusu bana çok ağır geldi. Gyet güzel yumuşatıp nemlendirdi tabi ki. Bu da sanırım Watsonsdan 6 tl civarına alınmıştı.

13.AVON SİMPLY DELİCATE İNTİM JEL: Köpürmesi hariç hiç beğenmediğim bir üründü ne nemlendirme ne yatıştırma ne koku önleme hiçbir beklentimi karşılamadı. Fiyatını hatırlamıyorum.Yerine Pure n Soft markası alındı ve kullanıldı bile .Onu daha çok beğendim. Daha yumuşak ve nemlendirilmiş hissediyorum yıkama sonrasında.

14.ABBA ŞAMPUAN VE SAÇ KREMİ : Saç kremine bayıldığım keşke bitmese dediğim ama şampuanının kokusunu ağır bulduğum bu ikili şu yazımda anlattığım gibi ulaşmıştı elime. Mavi ikilisini de kullanıyorum şuanda.Onun da saç kreminin kokusundan nefret edip şampuanına bayıldım.Tam zıt oldu yani.

15:HÜPTRİK ÇİLEKLİ YOĞURT:  Şirinlik olsun diye kondu bu posta  ve çoook beğenildi. nemmmmmmm  mmmmm   hımmmm =)))))))

16.AVON VERY ME MASKARA: Günlük kullanım için gayet uygun rahat bir masaraydı uzun süre de kullandım ama bitmedi. Zamanı geçmiş olabilir diye ve hafif kuruduğu için çöpe gitti .6-7 tl birşeydi beğendim indirimli olursa yine alabilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...