mouse

5 Nisan 2013 Cuma

okuyorum :)))

Bu aralar bir sürü kitabı aynı anda okuyorum size de göstermek istedim ;


Zülfü Livaneli - Mutluluk : Zaten filmini izlemiş olmama rağmen yine de zevkle okuyorum . Filmlerde ayrıntılar ,arka planlar, geçmiş yansımaları tam anlamıyla ortaya konamıyor bazen , mesela esas kızımız evin ahırında tek başına hakkında verilecek kararı beklerken aklından geçenler filmde yansıtılmıyor , bunun gibi daha birçok ayrıntı var kitapta... Bence filmli kitapların önce kitabı okunup ardından filmi izlenmeli...

Buz Prenses: İlhamını kaybetmiş biyografi yazarı kızımız tekrar kendine gelebilmek ve yeni ölen anne babasının evini düzenlemek için gittiği küçük kasabada çocukluk arkadaşını saray yavrusu evinde banyoda buz içinde ve bileklerinden akan kanla ölmüş halde bulur. Ölen arkadaşının ailesinin ısrarıyla sonradan cinayet olduğu kesinleşen bu olayı aydınlatmaya başlar ve altından koca bir kasabanın sırları yavaaş yavaş dökülür. Bakalım sonunda katil kim çıkacak? Uşaktır Uşak ;)

Beyazıt Akman-Son Sefarad: Şu yazımda   birincisini anlattığım Beyazıt Akman'ın İmparatorluk adlı serisinin ikinci romanı ben çok severek okuyorum kalın mı kalın minik yazılı bir kitap yani tam benim dişime göre ;)  Osmanlı imparatorluğunu anlatıyor özellikle yahudilerin geçmişindeki Osmanlı etkisini çok net ortaya koyuyor. Bakalım sonu nereye varacak ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...