mouse

4 Nisan 2013 Perşembe

Tavsiye Meleği Zuzu =)))



SEVGİLİ OKURUM ;)
Bir sır vereyim mi ben fotograftanda anlaşılacağı üzere obur , yemek aşığı bir hatunum =)
Tavsiye Kanalı bana geçen cuma mail atmış kampanyalarına davet etmişti ben de davete icabet ettim ve bu salı okuluma koca bir paket geldi aşağıda resimlerde göreceğiniz üzere içi de dolu doluydu ...


Efenim paketten çıkanlar şöyleydi;
1.Çoooook şık pütü kareli etekleri fırfırlı hatta sexy bile denebilecek bir mutfak önlüğü =)

2. Tam 3 adet boş tarif kitabı (ki iki tanesi hemen kapıldı arkadaşlar tarafından)



5. Bir güzeeel de mektup eklenmiş içine onun da fotoğrafı şu şekilde cicileydiden bakabilirsiniz.

Yukarıdaki fotografta görünen teremyağ kutusu boş ama içine kuponlar eklenmişti .

Teremyağ a gelince hiç öyle dalkavuk laflara gerek yok zaten hemen hemen herkes evinde illa ki kullanıyor bizim evisimizde de ;) bazen kahvaltıda bile reçel , bal altı olarak kullanılıyor. Ben bu cumartesi yada pazar patates köftesi tarifini deneyip okula ikram etmeye götürmeyi planlıyorum. Ama şunu da belirteyim dün gelen mailde kuponlarda migrostan kaynaklanan bir sıkıntı olduğu yazılmış halledilinceye kadar kullanmayın kuponlarınızı denmiş. Ben deneme ürününü evdeki stoktan kullancam yani ;)

Ben bu Tavsiye Kanalı işini çok sevdim . size de tavsiye ederim =))))
Tavsiye meleği olmak içiiiin burayaaaa uçuşun derim. 
Sizleri öper giderim ;******

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...