mouse

4 Nisan 2013 Perşembe

Bitenler mi desem ne desem bilemedim =)))

Uzun bir ara vermişim paylaşımlarıma farkettim bugün yeniden döndüm aranıza bu arada neler mi oldu hepsinin teeek tek postlarını hazırlarım diye umuyorum ... Hepiniiz öperekten tek tek basaraktan bade süzerekten inci dizerekten bitirdiğim ürünleri anlatıyorum ammaaan =)

1.ORAL B DİŞ ETİ SÖKÜCÜ DİŞ FIRÇASI :Oral B ürünlerini aslında severek kullanıyorduuuum fakat bu diş fırçası resmen diş etlerimi rendeledi üzerinde yumusaklık seviyesi belirtilmediğinden ortadır diye düşünüp almıştım ikili seti 7.90 a . İlk kullanımda ağzım kan içinde kalınca çöpe yada ayakkabı boyamaya gidecek olduğuna karar verdim...
2.HAMETAN PİŞİK ve YANIK KREMİ: Çocukluğumdan beri kendi cildimden bile alerji olup tahrişlerle pişiklerle boğuştuğum için sık sık kullandığım bir krem bu. Şimdiye kadar denediğim pişik tahriş kremleri içinde en iyisi  ... Bu arada sakın olaaa pişiklerimin aldığım hafif !!! kilolardan olduğunu düşünmeyin sakııın ;)))

3.AKAT GARDİ SAÇ KÖPÜĞÜ:Sonunda bitti dediğim bir ürün oldu orta kıvırcıklıkta saçlarımı kırk yılda bir dalgalı yada kıvırcık açık bırakmak istediğimde kullandım acaip derecede sert tutuşlu bir köpük oldu benim için . Ben jöle köpük sevmiyorum galiba bu ürünü kullanırken anladım ...

4.AVON ANEW ULTİMATE GECE KREMİ : Nemlendirme hariç vaat ettiği hiçbirşeyi yerine getirmedi ama bitsin diye neredeyse kollarıma bile sürdüm her gün öyle bereketli bir ürün. Bende işe yaramadı bir daha almam sanırım.

5.AVON ANEW ULTİMATE GÖZ KREMİ ve  BESLEYİCİ GÜNDÜZ KREMİ: Bu ürünlerde aynı serinin ufak boyutlarda olan gündüz kremi ve orjinal boyut göz kremi ikisinde de performans görmedim evet süper yumuşatıyor ve nemlendiriyor ama arko krem de bunları yapmıyor mu zaten ... Parama yazık oldu !  bye bye avon bir daha görüşmeyelim lütfen...

6.COLGATE MAXFRESH: Bugüne kadar kullandığım en güzel diş macunu tadı süper beyazlatıcılığı süper bence yapısı süper. Ama diş hekimlerinin dediklerine göre 6 ayda bir mutlaka macun markamızı değişmemiz gerekiyormuş . Çünkü her markanın içerikleri farklıymış birini sürekli kullanmak o markadaki eksik şeyleri hiç almamak demekmiş . O sebeple yerine sensodyn (ki gayet memnunum) ve  gratisin yeşil tüplü macunu (tadı ferah mı ferah)alındı bile.

7.MAİA KIRIŞIK KREMİ : Çok bir yorumum olmayacak çünkü teyzem hediye etmişti aynen avon gibi hiçbir etkisi olmadığından kullanılmaya kullanılmaya tarihi geçti. Şişesi çok hoş o sebeple içi boşaltılıp kullanılabilir belki. 

8.SUPERDRUG PEEL OFF FACE MASK (Pomegrant and Cranberry): Cildi yumuşatmak aydınlatmak ve tazelemek iddiasında olan bu maskeyi çoook beğendim gerçekten soyduğunuz anda bir tazelik ve aydınlık hissi aratıyor , ışıltı veriyor. Ertesi güne etkisi ne kadar kalıyor dikkat etmedim ama sırf o güzelim kokusu için bile yeniden alabilirim yada diğer çeşitlerini denerim.1.99tl ye almıştım.

9.WATSONS MAKYAJ TEMİZLEME PAMUĞU:Bir daha almam katları birbirinden ayrılmadıgı için çok tiftiklenme yapıyor . Bittiği için mutluyum.

10.İPEK SİSA ASETONSUZ OJE TEMİZLEME PAMUĞU: Sanıyorum ki şimdiye kadar denediğim oje temizleme mendilleri içerisinde en iyisiydi parmak uçlarımı kurutmadı ojelerimi rahatlıkla en koyu ve simlileri bile çıkarttı kokusu da güzeldi. Fiyatı 9.90 tl idi yeniden alınabilir denk gelirsem alırım.

11.YVES ROCHER SERUM VEGETAL GÜNDÜZ KREMİ TESTERLARI: Özellikle tester ürünler bitince mutlu oluyorum çünkü miktarları az olduğu için faydalı görmüyorum onları ama çöpe gitmelerine de gönlüm razı  değil. Yves Rocher ile özellikle bu serum vegetal serisi ile yıldızım barışmadı bir türlü sadece kısa süreli nemli his veriyor bana ve hemen geçiyor sevemiyorum . Bu testerlarıda ikişer defa makyaj öncesi kullandım o kadar. Orjinal boyunu asla almam .

12.SUPERDRUG BURUN BANTLARI: Nivea ve muadil burun bantlarına göre performansı ve fiyatı çok iyi bir ürün.Tavsiye ederim. Niveanın bantları bununla kıyaslandığında fazla kibar kalıyor o sebeple ve daha sıkı yapıştığı için daha derin temizliyor. Sonucu bandı kaldırdıktan sonra üstüne bakarak gayet net görebilirsiniz. 6.90 tl idi yeniden alınacaklar arasında adı mevcut her daim . Bu arada haftada bir kere uyguluyorum ve fazlasıyla temiz bir burnum var. Güle güle siyah noktalar. Tavsiye ederim.

13: TÜRK HAMAMI BEYAZ SABUN: Kokusunun çocukluğumu hatırlatması sebebiyle çarşaf ve havlularımı koyduğum dolaba yerleştirildiler ve kokuları bitene kadar kullanıldılar . 1 yıla yakın kaldılar sanırım koku zerrecikleri tükendi o sebeple atıldılar ve yerine yenileri alınacak ama başka bir marka denemek istiyorum bu defa.

14.DÖRT TARAFLI KAĞIT TÖRPÜ: Çok bir fikrim yok ama evde manikür yaptığım sırada pürüzleri giderme amacıyla kullandım oje çantamda tozlanmış kirlenmiş olduğu için atıyorum. Yeniden alabilirim fiyatı uygun olursa.

15.GOLDEN ROSE CLASSİC MASKARA: Çok severek kullandığım bir üründü. Kirpikleri tel tel ayırıp dolgunlaştırıyordu keşke bitmeseydiiii =((( ühüüüüü yeniden bulamıorum sanırım ambalaj değişmişler...

16. RİMMEL EKSTRA SUPER LASH: Watsonsda kasa başında indirimden almıştım geçen yıl sıradan bir maskara bence günlük kullanıma ancak yeter,fiyatına göre normaldi yani. 9.90 tl idi fiyatı tekrar alır mıyım almam başka şeyler denerim. 

17. ASTOR CALLIGRAPHY MASKARA: Farklı bir fırçası var ve nerden aldığımı hatırlamıyorum. Daha çok içindeki ürünü değilde fırçasını kullandım kuruduğu için atıyorum ama fırçasını tutabilirim belki çok güzel ayırıp düzenliyor kirpikleri.

18.SEPHORA YÜZ YIKAMA FIRÇASI: Tek kelimeyle fiyasko yani sevmedim 6 ayı geçtiği için de atıyorum gayet sert ve tahriş edici geldi bana alternatifini arıyorum. Sanırım 14.90 tl ye almıştım. Yeniden almam.

Siz kendi tüketim aşkınız için neler bitirdiniz bu ay ;)))

OOOOhhhhhhhhhh beee bitti sonunda eğer buraya kadar okumaya zahmet ettiyseniz teşekkür ederim . Ürün bitirmek ne zor iş yahu. Sadece bakım ve kozmetik ürünlerinden bahsetmeye çalıştım ama arada kaynamalar da oluyor zamanla affedin ey bloggerlar. Yeni postum yakında sizlerleee =) İki küçük sürprizi anlatcam size... Öptüm yanacıklarınızdan...

4 yorum:

  1. vayy amma da çok ürün bitirmişsin nekadar zamanda bitti bu ürünler senelik mübarek=)))

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar çok ürün bitirmişsin cidden.Bende hiç ürün bitiremeyenlerdenim.Ama bitse de atsam dediğim ürünüm çok var.S :D

    YanıtlaSil
  3. Ya aslında senelik değil ama baya da uzun sürelim bunlar tabi avonlar resmen Toto'na bile sürdüm bitsinler diye testerlar da zaten küçüktü ;)

    YanıtlaSil
  4. E maskaralar yorumladığım gibi günlük kullanımla kurudu veya da bittiler. Ben de çok sık ürün bitirmeme ama bu defa sırf project pan ten için zorladım kendimi galiba aaştııııımmmm ştım ;)))))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...