mouse

6 Nisan 2013 Cumartesi

Tchiboo

;) Yahu bu tchibo ne ilginç ne güzel bir mağazadır arkadaş. İçinde yiyecekten elektroniğe envai çeşit Alman üretimi malzeme var. Ben bu defa öyle hoş bir sürprizlerde karşılaştım ki kokusu hala burnumda ;) içeri girer girmez çarpan o tatlı filtre kahve kokusu değil kastettiğim bu kou daha bizden daha bizlik bir koku.
İlk olarak dikkatimi çeken şey 11 tl sandığım fiyatıyla Sanata İlk Adım kitabı idi. Hemen cukkaaaa ;) aynı reyonda bulunan Amerikan servislere de bayıldım pakette tam 30 adet Amerikan servis var ve her birinin üzerinde 5 farklı çeşit olmak üzere boyanabilr resim çizilmiş . Çocuklu aileler için süper birşey biraz ince olmakla beraber yinede yaratıcı ve çocukları yemekten önce hem oyalamak hem de hadi bak sen de bir işe yara ve servisleri hazırla hayatımıza renk kat demek için ideal ...

Ardından kasada minik bir sürpriz yaşadım( bu arada kasaya giderken elbette kiii her bir şeyi bıcık bıcık bıcıkladım) elimdeki sanata ilk adım kitabı maalesef 27 tl imiş ama satıcı kızların konuşma şekilleri ve davranışlarındaki şirinlik aksiliğe başlamamıza engel oldu. Usulca yerine bıraktım kitabı ;((( Aklınızda bulunsun eğer herhangi bir market yada mağazada kasa fiyatı etiket fiyatından farklı ise mutlaka etiket fiyatı geçerlidir. Israrla hakkınızı isteyin!!!!
Son olarak Tchibo Türk kahvesi olayına el atmış öyle ki taze taze hemen oracıkta çekip 100gramı 1.70 kr tan satıyorlardı biz dayanamayıp tam olarak 10 paket çektirdik ,paketi gayet şık ve bayatlamıyormuş zaten hızlı hızlı hediye ederekten çözerim ben bu işi ;) sizi o güzelim ortamın fotoğrafları ile başbaşa bırakıyor ve güzelim kahvaltı soframızı hazırlamaya gidiyorum... Kahvaltı biter bitmez de kahve yapıp içeriz beraber ne dersiniz :) ?????










Sinema çıkışı ev arkadaşımla girdik mağazaya(bu arada host filmine gittik veee begenmedik kitabı daha güzeldi) ve saat 22:30 hiç üşenmediler ,  güler yüzle  resmen sohbet şamatayla ağırladılar bizi. Çok profesyonelce ürünleri tanıttılar . Bizi 10 paket Türk kahvesi almaya ikna ettiler  =))))







                        Böyle de cici mamaları var =)))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...