mouse

7 Nisan 2013 Pazar

Flormar- Caviar &c01&

Biraz geç de olsan ben de yaptım havyar manikürünü. 8 Mart'tan sonra flormarın Avcılar da açmış olduğu mağazasından almıştım 7.90 dı sanırım fiyatı ama net değilim yanlış da olabilir...
Uygulamayı klasik yakın renklerde yapmak yerine kırmızı tonlarda bir renk seçtim Pastelden. Böylece gümüş renkli cam topların daha belirgin olmasını sağladım. Sonuçtan çok memnun kalmadım ama yine de farklı bir deneyim oldu . Bir gün kadar kullanılabilir belki dökülmeden. Ben resimleri çektikten sonra üzerine iki kat daha Rimmel -Nail Rescue cila sürdüm. Bu şekilde bile dökülmeler oldu. Bu manikür ancak takma tırnak takıldığında kullanılırsa kaba durmaz diye düşünüyorum.
Fotoğrafları tek elle çektiğim için biraz kötü sanırım ama idare edin lütfen . Sevgili ev arkadaşım bu saatte bile totosunu devirmiş yatıyor olduğundan kendi başıma halletmek zorunda kaldım .. Gerçi yatıyor olmasının sebebi biraz da benim hazırladığım aşağıda göreceğiniz mükellef kahvaltıdan sonra hatunun üzerine rehavet çöktüüüü ;)
İyi seyirler efeniiim ;))))









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...