mouse

2 Mayıs 2013 Perşembe

1Mayıııs 1 Mayııısss Diyorum Ama Nereden Başlasam Bilmiyorum ;)

Sevgili ve ilgili arkadaşlarım ;
Dünün 1Mayıs ve tatil olması münasebetiyle veee benim de olaylara tamamen uzak bir semtte oturuyor olmam (Avcılar) sebebiyle bol bol alışveriş yaptım gezdim ve maalesef yedim içtim ;(((( Biri beni durdursuuuun ;(((((

İlk olarak sabah blogumla ilgilendim ne zamandır cevap vermediğim maillere mesajlara yorumlara cevaplar verdim şöyle bir sörfing yaptım nette. Ardından tatil olmasına rağmen maalesef gitmek zorunda olduğum gerçi abartmayayım severek gidiyorum özel dersime gittim .Akıllı mı akıllı şirin mi  şirin Elif'imle uslu uslu dersimizi yaptık , veeeeee macera başladı ilk olarak Avcılar Pelikan Mall da Pronail'e uğradım .

Şöyle kiiii ;

Dolma parmaklarımın gül mü gül tırnaklarına törpü ve oje yaptırdım Sadece 5tl verdim ... Benim Pronail ile ilişkim hayli çetrefilli ama yine de vazgeçemiyorum kullandıkları ürünleri ve atmosferi seviyorum naapiiim =)

 Kullandıkları ojeler CND marka ve Zeren Kozmetik 'in kendi ürünleri...Ben özellikle el kremlerini seviyorum ojeleri standardın birazcık üstünde ama zaten ben kısa süreli kullandığım için pek farketmiyorum kalıcılık dayanıklılık vs vs vs önemli değil pek benim için...
 Pedikür bölümü haftaya ziyaret edilecek =)

 Dekorasyonu güzel şık bir mekan .

                        
Özlem Hanım (esmer olan) shellac(kalıcı oje) uzmanları ve yanındaki şirin bayan da beni acaip derecede güzel ağırlayan şirin mi şirin bayan ...Sanırım hala Pronail e gidiyor olmamı onlara borçluyum tek sebebim çalışanların samimiyeti...

Ardından sırayla Watsons ,Yves Rocher,Bath and Body Works ,Victorias Secret  ,Douglas ,Lush mağazalarını gezdim ama onlar Pelikanda değil Satürn avm de idi (Beylikdüzü)...
Aldıklarımı ve saç bakımımla ilgili yorumlarımı içeren postlarımı ardı ardına yazacağım ...
Bir de unutmadan uzun zaman çnce mim gelmişti çok sevmiyorum mim cevaplamayı ama bu mim gayet hoş bir post konusu oldu ÇANTANDA NE VAR ? mimi de ayrı bir postta bugün yetişecek inşallah...Diğer postlarımı bekleyin anacıııım =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...