mouse

2 Mayıs 2013 Perşembe

WATSONS ömrümü yedin bir de cüzdanı mı =)))

  Bir önceki postumda bahsettiğim alıçverişlerimi tek tek yazayım istedim ve Watsonsdan başladım.Güzel bir indirime de denk geldim iki poşetle çıktım tükaandan ;)

Bakalım neler almışım ;

1.PRİNGLES: Vazgeçilmezim =(((( 6tl

2.BİOBLAS SAÇ BAKIM SPREYİ: Banyo sonrası kullanabileceğim saç rutinime ekleyeceğim bir ürün iddiası kuru ve yıpranmış saçlara ışıltı ve sağlık katmak birazdan deneyeceğim bakalım ne kadar işe yarayacak .İndirimliydi Carrefourda gördüm 10.90 tl ye ama Watsonsda 5.90tl ye aldım iki kat fark var neredeyse ...

3.WATSONS DUŞ JELİ: Çeşit olsun diye alındı %30 ,ndirimle 1.90a geldi...

4.WATSONS ELMALI SIVI SABUN: Kokusuna bayıldım evde şişem olduğu için 1 lira farkla ekonomik paket tercih ettim ambalaj israfı zaten aynı miktar ürün şişelenince 3.90 tl bu hali 1.90 tl siz olsanız hangisini alırdınız...

5.RİMMEL LONG LASTİNG LİTTLE ALLIK: Rengini beğendim sizin için swatchladım fiyatı da gayet makul 5.90 tl .Amaaa paketi daha açarken yere düştü yapıştırıcısı hiç tutmamış Allahtan zarar görmedi düşünce


 Hemen ayrıldııı =((( Ben japonla tutururum onu sorun değil ....


...Belirgin değil ama güzel bir pembelik veriyor beğendim bugün denerim ...

6.WATSONS ISLAK MENDİLLER : Çanta için idealler.1.90tl 3lü paket...

7.GARNİER BB KREM MEDİUM: Bloglarda o kadar okuduktan sonra denemesem olmazdı sanırım 13.90 dı fiyatı.

8.WATSONS PAPATYALI AYDINLATICI YÜZ MASKESİ: Uygun fiyatlı ve kokusu gğzel o sebeple alındı kısa süreli etkisi de ayrıca süper... 1.90 tl...

9.WATSONS BURUN BANTLARI :5.90 tl idi 3 haftada bir burnuma uyguluyorum sonucunu seviyorum...

2 yorum:

  1. aldıkların hayırlı olsun, pringlesın soğanlı peynirli olanını krem peynirle ve buz gibi kolayla birlikte çok seviyorum:) Rimmelin allığının rengi ne güzelmiş öyle.

    YanıtlaSil
  2. Pringles olsun taştan olsun beeee =)) Rejim bozduran diyorum ben ona =))) 9 kilo vermiştim onun sayesinde 1 bucuk kilo geri almışım =(((( Rimmel enim yüzümde belirgin durmadı doğal ama fazla doğal durdu.Ben ilk sırada değil belki ikinci sırada tercih ederim ya da kız kardeşime veririm...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...