mouse

27 Mayıs 2013 Pazartesi

Aklıma Gelmişkeeen ;) Bi el atın be hatunlar ;)

Millet bu sabah ne farkettim biliyor musunuz ? 
Ben galiba makyaj pamuklarını yiyorum. Pamuk kutusuna bir baktım cuma günü doldurmuştum bu sabah boştu hangi marka olursa olsun farketmez sanırım hepsi bolabol kullanılıyor . 

Bir kere makyaj temizlersen minimum 3  ya da 4tane gidiyor e sabah cilt temizliği akşam cilt temizliği onlara da 2şer tane gitse,  bir de dışarıdan geldiğimde mutlaka yüz  temizleniyor ona da 2 tane gitse minimum 7 - 8 tane  günlük harcanıyor zaten paketlerde ortalama 80 ile 100 tane falan oluyor. 

Mesela dün mangaldan döndükten sonra yüzümü yıkamadan önce makyajımı ( hafif bir ten makyajıydı , sadece Garnier BB krem ve rimel vardı ) çıkarırken Bioderma H2O ile  4 tane pamuk harcadım ardından yüzümü Lancome inci özlü eclat ile yıkadım , en son toniklerken de 2 tane pamuk kullandım etti 6 tane pamuk.  Gece uyumadan önce mutlaka Bioderma ile siliyorum cildimi yeniden 2 tane daha kullandım sabah da 2tane kullandım . Ne yaptı toplam 10 tane pamuk kullandım dün. 

Acaba ben mi abartıyorum ama hayır ya yüzümü silerken illa ki kulak altına boyna da uğramak lazım diye düşünüyorum tüm gün toz kir doluyor hele bir de dışarı çıktıysan ( ki ben öğretmenim okulum pislik içinde halimi düşünün ) mutlaka silmek lazım boyun bakımı da önemli neticede . 

Peki acaba sizler nasılsınız bu konuda ???? 
ha bu arada yanlış anlaşılmasın burada sorgulamaya çalıştığım şey çabuk biten bol para harcatan  pamuklar  değil yanlış yapıp yapmadığımı öğrenmek.

 Bu konuda yorumlarınızı bekliyorum . 


Oooof of bilgisizlik başa bela , bakım yapayım derken yanlışlık mı yapıyorum acaba ?????


1 yorum:

  1. Merhaba :) Yazıyı okuyunca benimde bir süre aynı sorundan şikayetçi olduğum aklıma geldi o yüzden yorum bırakıyim dedim :) makyajımı temizlerken loreal parisin üç etkili mucizevi temizleme yağını kullanmaya başladım, yüzüne direk parmaklarınla sürüp yıkayarak çıkartıyosun makyajını böylece pamuklarıda kullanmamış oluyorsun :) birde göz hassas olduğundan dolayı pamukla ovalamaktansa parmaklarla ovalamak çok daha iyidir gibi geliyor bana :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...