mouse

27 Mayıs 2013 Pazartesi

Pazartesi ve Puzzle Aşkım


Sevgili bloggercanlarım ;

Selaaaaaaam ;) 

Dolu dolu eğlenceli geçen bir hafta sonunun ardından enerjik bir merhaba demek istedim . Cuma günü büyük okul pikniğimiz , pazar günü de sahilde mangal sefamız vardı kiii değmeyin keyfimeee ;)))
Geçen haftalarda Limango kampanyasından alış olduğum 2 puzzle bittiiiii :))))  Biri 1000 parça biri de 500 parça ,çok az yardım alarak (toplasan 10 parça bile başkası koymadı )ikisini toplam 5günde bitirdim . Mutluyum , gururluyum ;))) 

Biten iki puzzleda çok hoş canlı renklere sahip ve bilinmeyen markalardı. Masamın üzerinde yaptığım için  evimi biraz dağıttım  , benden size tavsiye eğer puzzle yaparsanız mutlaka altına kırtasiyelerde bulabileceğiniz mukavvalardan koyun . Böylece rahatlıkla kaldırıp indirebilirsiniz. Ayrıca puzzle fix ile yapıştırmak da daha kolay olur tabi eğer çerçeveletmeyi planlıyorsanız . Bu arada yapıştırma konusunda tecrübesi veya bilgisi olan varsa bana yardımcı olsuuuun!

 1000 parça için henüz birşey yapmadım fakat 500 parçalık olanı ters çevirip koli bandı ile kapladım böylece yapıştırana kadar ya da çerçeveletmeye götürürken bozulmayacak diye düşünüyorum . Sizi resimlerle başbaşa bırakıp , kocaman öpücükler yollayıp, mutlu bir hafta dileyerek kaçıyorum ;) 

1000 parça olan.

 
İki puzzle birlikte .


Bu da 500 parça olanın resmi renkler kutu kapağına göre çok daha canlı duruyor , internetteki araştırmalarımda puzzle yapıştırıcılarıyla yapıştırdıktan sonra daha da parlak durduğunu okudum bir yerlerde. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...