mouse

25 Mayıs 2013 Cumartesi

Saçım benim belalım =)))

Tam da bu basık, sıcak, boğucu İstanbul sabahına yaraşır şekilde yoğun bir fön seansının ardından yazılacak bir yazı oldu bu...Her gün zorlanarak bazen yılarak saçımla mücadele ediyorum kıvırcık ama tam kıvırcık değil acayip kabarık keçe gibi hatta tahta gibi tellere sahip ve olabildiğince gür saçlarım var benim =(((

Bu hatunun saçlarını düşünün ardından saçın iki kat fazla, iki kat kıvırcık ve iki kat kalın telli sert olduğunu düşünün işte o benim ben =))))

Tüm bu özelliklerine rağmen saçımdan vazgeçmiş ,mücadele etmekten yılmış değilim.Öyle ki her hafta maskemi yapar, her banyo da koruyucu ürünler kullanır, asla sert taramam, asla düzleştiriciye itibar etmem , havluyla düşmanmış gibi evir çevir kurulamam vel hasıl kelam yıllardır dikkat ederim saçıma .

Aşağıda kullandığım bir kaç ürünü hem tanıtmayı hem karşülaştırmayı planlıyorum. 
Hazır bu konudan bahsediyorken şampuan ve saç kremlerimi de yazayım ; banyoya girer girmez ilk yaptığım şey saçımın kıvırcık olup da etraftaki tüm tozu kiri çektiği için kirini akıtmak ,nefes aldırmak ,yumuşatmak amacıyla Watsonsdan aldığım şurada yazısını yazdığım pembe şampuanımla yıkamak oluyor.

Bu şampuan gerçekten yumuşatıyor ve kokusu harika. Ardından mutlaka saç kremiyle yumuşatmam lazım aksi halde şampuanlarken keçe gibi oluyor. Saç kremi olarak bu aralar John Frieda kullanıyorum düzleştirme etkili diyor ama bana hiç de öyle gelmedi çok bol kullanmam gerekiyor ve benim saçım gayet uzun da =( 250 ml lik ürün çok dayanmaz bana , bitince yeniden almam herhalde...

Ardından asıl şampuanımı yani Doa Kozmetikten aldığım bakım şampuanını kullanıyorum . Sonra tekrar kremliyor ve ya Elidor'un banyoda hemen durulanan bakım maskesini uyguluyorum o saçımda beklerken ben vucudumu keseliyor yada lifliyorum en son durulanıp çıkıyorum ,kısa süreli bir duşta bunları yapıyorum ben ...

Aşağıda anlatacağım ürünleri ya günlük olarak ya da banyodan sonra mutlaka kullanıyorum hem saçlarım her fönde yeni boyanmış gibi parlıyor hem de sağlıkla uzayıp (çok lazımmış gibi) yeni saçlarım çıkıyor.


1.Loreal Mythic Oil  : Bu ürünü defalarca anlattım bir sürü şişe bitirdim ve memnundum merak ediyorsanız buradan bakabilirsiniz.Her banyodan sonra mutlaka bolca kullanıyordum kurutmadan önce bolca kuruduktan sonra azıcık. Saç bakım rutinimde kokusuyla ve  az miktarla bile gayet homojen yayılmasıyla en sevdiğim ürün olmuştu.Yağlı görüntü asla bırakmadı. Geçmiş zaman kullanıyorum çünkü yaklaşık bir buçuk yıl boyunca aynı ürünü kullanmak saçımda değişiklik ihtiyacı hissetmeme yol açtı , hep aynı yağlar evet iyi gelir ama belki bir başka yağda da benim saçımın ihtiyacı olan bir diğer eksik madde vardır deyip değiştirdim yerine en sağdaki Yves Rocher nin saç bakım yağını aldım.

2. Kuaf Marka Fön Öncesi Sprey :Sevgili ev arkadaşım habire kuaförlerin gazına gelip böyle eften püften ürünler alıyor.Sadece bir kere denedim yapış yapış oldu elim ,saçımda da hiçbir etkisi olmadı aksine zaten sert olan saçlarımı daha da sertleştirdi.Bu ürünü sadece yanılıp da almayın diye yazıyorum gerçi öyle demeyeyim bana hiç bir faydası olmadı diyeyim. 

3.İndola Sarı Kahve Saçlar İçin Parlaklık Veren Krem: İmkanınız varsa denk gelirseniz mutlaka ama mutlaka alın bu ürünü.Ben acil durumlarda sadece at kuyrugu ya da basit topuz yapıyorum kremi sürüyorum ve bu krem gerçekten süper bir ışıltı veriyor kuaför topuzu ya da parlatıcı sprey gibi ama doğal duruyor belli olmuyor sanki saçın kendi ışıltısı gibi duruyor az kaldı ama =(((

4.Avon Parlaklık Veren Ferahlatıcı Sprey: Bit , Öl artık diyorum tek numarası kokusu bayagı yapıştırıyor saçları ve vaad ettiği tazelik hissi de hikaye =((

5.Bioblas Durulanmayan Sprey : Yeni aldığım bir ürün ama gerçekten vaadettiği gibi saçın kolay taranmasını sağluyor parlaklığı ve yumuşamayı ben yağlarla sağladığım için bu konularda etkisi var mı diye fikir yürütemem ama saçın kolay taranmasını sağlıyor mu evet sağlıyor üstelik bunu hiç de bulaşık yılışık hale getirmeden yapıyor.
6.Gliss Durulanmayan Sprey: Bu da standart kullandığım bir ürün ve evet dediklerini yapan bir ürün kolay tarama dolaşmama sağlıklı görünüm bittikçe tekrar alıyorum.Fiyat performans açısından çok makul bence .

7.Loreal Elseve Color  Vive : Banyoda kullandığım ani bakım maskesi diyebileceğimiz bir maske bu. Evet banyoda işe yarıyor yumuşatıyor neblim kolay taranıyor ama o kadar mucizevi renk koruma parlatma vs yok. Çok pahalı bir ürün değil sık yıkanan saçlar için günlük yıkama için tercih edilebilir.

8.Yves Rocher Saç Bakım Yağı : Yeni favorim buuuu =))) Ayrıntılı yazısını yazacağım için şimdi uzatmıyorum =)

Bu yazı uzun zamandır taslaklarda bekliyordu, bitirdiğim için kendimle gurur duyduuuuummmm =)))))
Bir sonraki postum da umuyorum ki 


1 yorum:

  1. Yazı için çok teşekkürler. Bahsettiğiniz ürünlerden bi iki tanesini kullanmıştım fiyat uygunluğu için ama sonraları kimyasal takıntısı başladı bende. hep doğal ürünlere yönelmeye başladım. saçımda boyadan dolayı yıpranma vardı bide matlaşmıştı. Doğal keratin yüklemesi denedim bi süre ve memnun kaldım öneririm ama katkısız keratin yağı kullanmak gerekiyor bi de bu yağları kullanırken mutlaka doğal şampuan kullanmalısınız. Kimyasal içerikli şeylerle kullanınca yine etkisini göstermediğini fark ettim.. Ben keratin dip bakım yağını severek kullanıyorum en çok ve keratin iksir güzel. Keratin yağı da var keratin dip bakım yağı da. tercih meselesi ben keratin dip bakım yağını tercih ediyorum şimdilik.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...