mouse

25 Mayıs 2013 Cumartesi

Saçım Benim Belalım #2

Bir önceki postta saçlarıma kullandığım şekillendirme öncesi, banyo sonrası. günlük vs ürünleri anlattım ve o postta  saç kremlerim ve şampuanlarımı üstten anlatmıştım ama bir de resimli post yapayım istedim .


Fotoğrafta ürünleri toplu koyabilmek için uğraştım kusura bakmayın =( Bu aydan sonra yeni bir fotoğraf makinası alıp size daha düzgün fotoğraflarla postlar hazırlıcam inşallah.

Yukarıdaki ürünler sadece günlük duşta kullandığım ürünler...Haftalık bakım rutinimde bunların yeri yok  bakımım için maskeleri tercih ediyorum.

Watsons Şampuan (en baştaki pembe şampuan): Gerçekten hoş kokan yumuşatan bir şampuan  seviyorum kendisini, elim boldur ve ben her yıkamada neredeyse avucumun yarısı kadar kullanıyorum saçlarım hem gür hem de uzun o sebeple ancak köpürüyor.Köpürmeyen şampuan temizlemez fikrine sahibim ne yazık ki =( Bu şampuan alışveriş sepetimin vazgeçilmezi çıktığından beri neredeyse kullanıyorum.

Fruit Kicks Down Under Saç Kremi: Günlük kullanıma uygun hoş kokulu yumuşatma özelliği fazla olan bir krem kullandığım zamanlarda gayet memnun oluyorum kocaman şişesi zaten uzun bir süre yetiyor.

Yves Rocher Reparation Saç Kremi: Hakkında henüz üst üste belli bir zaman kullanamadığım için yorum yapamıyorum ama kokusu güzel ve yumuşatıyor . Uzun dönemli etkisini görmek için bir kaç defa başka ürün kullanmadan bu kremi kullanmam gerek sanırım. Bu haftadan itibaren kullanacağımı umuyorum.

İntensively Glossy Scandalous Saç Kremi: Markafoniden aldığım henüz ya hiç kullanmadığım ya da kullandığımı hatırlamadığım bir ürün ama tahmin ediyorum ki işe yarayacak bir krem .
 Görüciiiizzz =)

John Frieda Frizz Ease Saç Kremi : Düzleştirme ve elektriklenmeyi önleme iddiasında olan bu kremi bir süredir ara vermeden  kullanıyorum amaaaaaa parasını haketmeyen bir ürün bence. Bitmek üzere.Bende sadece yumuşatmaya yaradı başka herhangi bir etkisi olmadı tekrar almayacağım bir ürün. 
Diğer çeşitlerini denemek istiyorum.

Doa Kozmetik Şampuan : Güzel temizleyen güzelce yumuşatan ve sanıyorum ki saçımın sağlıklı uzamış olmasına sebep olan bir kaç üründen biri.Tamamen doğalmış içeriği.Ben kremsiz asla saç yıkamadığım için bir şampuandan tek beklentim güzel kokması sertleştirmemesi ve temizlemesi bunu becersin bana yeter.

Konazol Kepek Şampuanı: Birkaç defa üst üste fön çektirdiğimde ya da  zaten yapısal olarak kuru olan saçlarım iyice kuruduğunda saç derimde egzema gibi kocaman kocaman kabuklanıp dökülmeler oluyor onları önlemek için ayda bir bu şampuanla yıkıyorum.

Abba Deneme Boyu Şampuan :Pek memnun kalmadığım bir ürün Daha önceki postlarımdan birinde anlattığım gibi diğer çeşidini daha çok beğenmiştim. Zaten ortalama 3-4 kullanımlık bir tester, onun da son bir kullanımlık kalmış içinde ... Bitsin istiyorum artık tam boyunu almak da istemiyorum ...

Loreal Elseve Maske: Banyo rutinimde kendine ev arkadaşım sayesinde yavaş yavaş yer açan bu maske Komple Onarıcı olma iddiasında ama bence standart bir saç kreminden öteye gidemiyor.Hemen hemen her duşta ya da saç yıkamada  kullanıyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...