mouse

29 Mart 2013 Cuma

SEVGİLİ OJELERİMİ DAĞITIYORUM =((

Bloggerlarım Canlarım
  Az önce oje sandığımı düzenleyeyim bugün diye düşündüm ve kafamı çevirdiğimde camlı dolaptan gördüğüm manzara korkuttu benii...


Resim ALINTIDIR... Ve fakat benim ojeler bundan beter durumdadır...


Onca oje kullanılmadan dolu dolu maksimum iki kere kapakları açılmış halde bekliyor. Ve dedim ki kendi kendime kararım odur kiiiii bu ojeler dağıtılmalı...Hem birileri faydalanır hem de ben yeni renklere yer açmış olurum fırsat buldugum bir zamanda renkleri ve numaralarını yazarım isteyen olursa minik hediyelerle birlikte yollarım , bir kısmını eşe dosta, bir kısmını da kuaförüme veririm oje almama diyetim de biter böylrcr her gördüğüm rengi almaya başlarım yine =)

İstediğiniz renkler olursa içlerinde  çekinmeden yorum bırakırsınız minicik hediyelerle beraber yollarım size de  =)

14 yorum:

  1. canım benim valla sende uygun görürsen ben talibim ojelerine=)) malum hastasıyım=))

    YanıtlaSil
  2. merhaba bende talibim ayıp olmazsa:)

    YanıtlaSil
  3. ay çok tatlısın ya bende talibim valla oje deyince gözüm dönüyor :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba aralarında somon,nude tonları,mint yeşili tarzı yumuşak tonlar varsa ben de talibim.Teşekkürler şimdiden:)

    YanıtlaSil
  5. çok tatlı bunlarr banada yollarmısın :(

    YanıtlaSil
  6. kızlaaar =) yollarım hepinize ne demek =) ben yeni oje alamıyorum bu aralar ev dolu diye aldırmıyor millet bana bu sayede bende kurtulmuş olcam bazıları elbette kullanıldı ama yarıyı bile bulmadı kuruyanları da atmak lazım oooof oooof temizlik zor iş...
    Ojelerin numaralarını yayınladığımda seçersiniz bakarsınız netten renklerine fotograf koyarsam acaıp uzun olur post...

    YanıtlaSil
  7. tamamdır cnm beklıyoruzzz =)

    YanıtlaSil
  8. jolly jewels varsa istiyorummmm :) trendpinari@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. Jolly Jewels yok maalesef haftasonuna kadar bu postun altına kaç kişi yorum yazarsa o kadar kişiye bölüp yollicam kuzular. yaklaşık 65 70 tane oje var dagıtılacak , 9-10 tanesi sakızlamış ama sğper renkler sanıyorum ki kalyon oje çözücü ile açılabilir onları ne yapacagımı da bilmiyorum...

    YanıtlaSil
  10. teşekkürler bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
  11. Hmmmm eli açık insan banada yollayabilirsin :)

    YanıtlaSil
  12. hatunlar adres bilgilerinizi atın bana mail olark 15 ınden sonra gonderım yaparım ancak ;)))

    bariszeynepcan@gmail.com

    YanıtlaSil
  13. ben attım şimdiden teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  14. merhaba bende isteyebilirmiyim hala geçerlimi yoksa bittimi:(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...