mouse

20 Nisan 2013 Cumartesi

Haftaiçi Alışverişim

        Sevgili Okurum!

     Bu postta tüm hafta boyunca almış olduğum şeyleri yazacağım.Ben alışveriş postları okumayı severim siz de seversiniz diye umuyor ve başlıyoruuuum =)))
     İlk olarak geçen hafta bir velimin satmış olduğu Avon'dan aldıklarım ; Her seferinde bir daha asla deyip yine de alıyorum bu tuhaf markayı. Tuhaf çünkü hiçbir ruju asla o katalogdaki profesyonel renklerde olmuyor mat diyorum sedefli geliyor ,simli istiyorum ölümüne mat geliyor kokular bir değişik bilemedim ne hikmettir.
 
  Neyse gelelim aldıklarıma ;
Nude renk sanaraktan sipariş verdiğim, mat olması umuduyla beklemiş olduğum, sedefli ve resmen açık pembe bronz karışımı  bir renkte ruj 9.90tl
Bebek pembesi oje üzerindeki yazıdanda anlaşılacağı üzre sözde 30saniyede kuruyan Speed dry oje (ki kendisi ancak 2. ya da 3. katta ancak net renk verdiği için kuruması ve dokusuda vadedilen gibi olamadı )
Pure Blanca ve Perceive Roll-onlar kokuları güzel ama bitenler yazımda da yazacağım gibi yoğun değiller yine ve bulaşık hissettirdiler bana =(( 

Bu siparişten genel olarak memnun kalmadım. Haaaaaaabir de kataloga göre ojenin bulunduğu sayfadan alışveriş yapanlara makyaj temizliyici 50ml hediyeydi o da gelmemiş ,bakalım söyledim satan kişiye umarım gelir.
    Oje ve roll-onların fiyatları aklımda değil ama toplam olarak 27.90 tl ödedim.


Kırtasiye dünyasından 23 Nisan süslemesi için dokulu ve değişik kağıtlara bakarken kasada bu süper renkli cüzdanı gördüm ve dayanamadım aldım 32 tl idi fiyatı ve ödememi bayağı artırdı =((( Süslemeler için aldığım malzemeleri paylaşamıyorum, kullandık sınıfta çünkü. Mendil de 2.90 tl idi desenini beğendiğim için aldım oraya da toplam 64 -65 tl falan ödedim ama her kuruşuna değdi. Kasada yaşadığımız küçük bir karışıklığı da kameralara bakarak anında çözdüler. Özür dilemeyi de ihmal etmediler. Nt mağazalarında karşılaştığımız muameleye göreeee OOOOOOOOOOOO diyorum .




Gratis alışverişim de aşağıda seviyorum orayı ben yaaa =)))

2 adet makyaj çantası 
Nivea stress roll-on
Maybelline lasting drama jel eyeliner (siyah ama içinde çok minik pembe ışıltılar var kullanımı içinden çıkan fırçayla çok rahat çok beğendim sonra swatc ve fotolarını koyarım ) indirimle 17.50tl ye aldım geçen haftalarda 24 tl'ydi tesadüf denk geldi harika oldu.
Flormar kaş kalemi (ilk deneyimim olacak kararsızım kullanıp kullanmamakta)
City Colour 4lü far orangelı birşeydi adı (kalkıp bakmaya üşendim itiraf ediyorum...)
Kağıt törpüler bunları çantada rahat taşındıkları için alıyorum arada sırada ama tercihim hala metal törpülerden yana zararlarını biliyorum ama onlar daha pürüzsüz yapıyor gibi geliyor bana.
Benri pamuk çok rahat kullanımlı bir pamuk, seviyorum.
2adet altın renkli1 minik kelebek toka 
1paket çengelli toka , saçlarımı topuz yaparken kullanıyorum (gratisten değil bimilyoncudan alındı.bir değil, bi bu arada hahahahah )
2 adet karıştırma çubuğu çok şekerler bir bujiteriden 50 kuruşa aldım ikisini üstündeki figür fena tatlı =)
Perwol sanırım 35 tl üstü alışverişe 5 tlydi onu da alıverdim .


A101 aslında küçük bir market ama Bimlerle kıyaslandığında gayet düzgün ürünler satıyor aşağıdaki ürünleri de A101den aldım . 
Papia peçetelerin kalpli olanına da ayrıca bayıldım 2.65 tl idi tanesi,
Logrita pamuk denemek için aldım aşırı yumuşak ama fena değil kullanımı 1.45 tl yanlış hatırlamıyorsam 
Pringles bu ay kaçıncı kutum bilmiyorum rejimimi bozabilen tek şey bu lanet şey =((((( Hem de 4.95tl yahuuu 
Lavanta kokulu çöp torbası biyik boy ve gerçekten hoş kokuyor veee koroplastın 8.90lık poşetlerinden daha sağlam sadece 1.50 kuruş.


Taaaaa kış başında Pierre Cardin aksesuar mağazasından çok hoş bir çizme almıştım bir haftada tabanı ayrılınca götürmüştüm hemen değişim için firmasıyla görüşmüşlerdi. Size haber veririz deyip uzun süre aramamışlardı, geçenlerde aklıma geldi ve gittim sordum bu cuma .Çok güzel ilgilenmelerinin yanı sıra 10 tl ye yakın da  ikramda bulundular ve çizmenin yerine iki adet mevsimlik ayakkabı aldım ben de . Sağolsunlar bu işlerde çok çekingen olan ben bile rahatlıkla değişimimi iademi yaptım. Çoooook memnun kaldım.
Memnuniyetimi de firmaya mail atarak belirttim =)
Bence sadece şikayet için değil de sık sık memnuniyetmizi de anlatan mailler atmalıyız olumlu pekiştireç her zaman ceza temelli yöntemden üstündür ve daha etkilidir.





Bunlar da sevgili öğrencilerim =)))) Kuzucuklarım =)))) 23 Nisan coşkusu diyorum başka da birşey demiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...