mouse

20 Nisan 2013 Cumartesi

Sonunda LUSH =)))

Sevgili Dostlarım =)
        Uzuuun zamandır yazamadım aklım hep buralarda olmasına ragmen sizinle paylaşımda bulunamadım. Çünkü malumunuz üzre bu hafta 23 Nisan Bayramı hazırlıklarım vardı veee bitirdim umuyorum ki rüzgarsız olursa hava süper bir gösteri olacak...
       Gelelim postumuzun konusuna yani Lush dükkanına (BAYILDIM TEK KELİMEYLE ) .Yaklaşık 1 buçuk saat o stand senin bu tester benim hadi bu foto yok bu ürün derken sürdü o küçücük alandan ayrılabilmem ..ilk dikkatimi çeken şey gerçekten tüm ürünlerin yenebilir gibi durması =) onlarda bu vaziyetin farkında olduklarından olsa gerek ki mağazamızda yenebilecek bir ürün bulunmamaktadır diye mini bir uyarı asmışlardı .
       Şimdi sizi birkaç resimle başbaşa bırakayım ve ardından da aldıklarımı anlatayım ...



Banyo balistikleri dedikleri şeyler kimi köpürüyor kimi sadece çözünüyor kimi de sadece koku amaçlı... Ben Pop İn The Bath ve Sex Bomb aldım =)


Her fiyat aralığında ve her ihtiyaca göre hediye paketleri hazırlamışlar sırf o güzzelim paketlerin albenisine kalsa alınası olmuş bence .


Taze yüz maskesi ben gittiğimde yoktu umuyorum ki bir dahaki sefere olur ve bende o miss gibi kokulu maskeleri alma imkanı bulurum.


Bu da beeen ve arılı tişörtüm arının tamamı parlak olmayan pullarla kaplı ve sırtında da arı resimleri var yeni sezon yurt dışı ihraç ürünüymüş Merter den satıcıya yalvara yakara aldım , yurt içi hele de perakende satışı yokmuş . Şaka gibi Burger King te sıra beklerken minik bir kız çocuğunu ağlattı o tişört tutturdu isterim de isterim diye =)))) Bir iki elletmeyle kurtardık tişörtü =)


Çalışanlar gayet ilgili ve bilgili . Bir de süper bir özellik daha ,ürünlerin hemen hepsinin testerı var ve serbestçe denetiyorlar üstelik öyle minik bir pamuk verip al bununla temizle de demiyorlar ; tertemiz ve düzenli lavabosunda yine o misssss kokulu sabunlarıyla temizliyorsunuz elinizi.




Bu şey hem elde oynamak için hem de duş jeli yerine harika kokulu ve dokulu bir şey işte =)



     Katı masaj barları . Ben aşağıda görülen çeşidini aldım .İçindeki kahverengi şeyler Adzuki fasulyeleri ,vücuttaki düğümleri ve tıkanıklıkları çözüyormuş ve masaj yağı olan katı kısım da doğal yağlarla eklem ağrılarını gideriyormuş. Denendi onaylandı kol ve omuzlarıma akşam önerdikleri şekilde uyguladım hem hoş bir kokuyla uyudum hem de sabah tamamen ağrısız uyandım. Günlük basit ağrılarıma bile iyi geldi bitene kadar kullanacağım bir ürün...25tl idi ...


Bu da Sex Bomb =) Afrodizyakmış ama almamız ondan sebep değildi mağaza girişine koydukları su dolu cam fanus bu ürünü sergilemek içinmiş galiba acaip güzel kokuyordu dayanamadım aldım . Henüz kullanmadım.13 tl ...


Bi de güzel paketlediler içine patlamış mısır koydular  =)


Bir de tester hediye ettiler diyemicem resmen zorla aldım hatırlata hatırlata ;)
Kıvırcık saçlar için bukle düzenleyici bir şampuanmış mutlaka almalıymışım vs vs saçıma denemeden uzun süreli ürün almayacağımı tester olup olmadığını sordum veririz dediler.Bugün deneyeceğim sonuca göre tam boyunu alabilirim, işe yararsa tabi...



Vaaaay buraya kadar okudunuz demeeeek ;) Öpüyorum yanacıklarınızdan =)

4 yorum:

  1. Okudum tabii ki... güzel bir deneyim olmuş...
    yenilebilir ürünler bulunmamaktadır uyarısı çok hoş bir enstantane :))

    YanıtlaSil
  2. =) valla birlikte gittik ev arkadaşımla girer girmez hımmmmmlamaya başladık resmen ağzımız sulandı =)

    YanıtlaSil
  3. Aynı AVM'deki Lush'tan geçenlerde ben de alışveriş yaptım:) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. =))) marmara forum -saturn avm =))))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...