mouse

20 Nisan 2013 Cumartesi

Kitap Kulesi ;)


Bloguma yazamadığım zamanlarda bol bol okuyorum ben sevgili arkadaşlarım =)
Yaşasın okumak diyorum ve başıma gelen tuhaf bir durumu anlatmak istiyorum ; Haftaiçi derse girdiğimde bir öğrencim 'Öğretmenim ablam bunları size gönderdi diyerek elime 4 tane kitap sıkıştırdı,

 Elif şafak -İskender
Hüsey,n Turhan-Bir Dava İki Devrimci
Sinan Akyüz-Piruze
Yazarsız Mehdi mi Türesin Tanrı mı Gelsin isimli saçma bir kitap

Olayın saçmalığı şuradan geliyor takip edenler bilirler ben bir gecekondu mahallesinde öğretmenlik yapıyorum ve genel veli profili cemaatlerin eline düşmüş , tamamı türbanlı kadınlardan  ve aşırı cahil insanlardan oluşuyor. Bunları gönderen veli de hem kapalı hem de aşırı dinci tuhaf geldi bana . Mana vermeli miyim bilemedim, bir devrimci kitabı , bir hristiyanlık propaganda kitabı ilginçççç...

Elif Şafak-İskender hemen okundu bitti çok beğendim. Sanırım ki yeni Türk romanları bendeki Türk okumam inadını kırmayı başaracak bu gidişle.

Oktay Ustayla Lezzet Yolculugu'nu da mutfakta kullanırım diye aldım.

Jennifer Weiner-Yatakta İyi ise, tombul bir hatunun kendisinden ayrılan sevgilisi tarafından bir erkek dergisinde rezil edilerek anlatılmasını konu edinmiş.Adam yazısının başlığını İri Bir Kadınla Yaşamak koyuyor ve ayrıntılarıyla anlatıyor bu sebeple kız bunalıma giriyor vs vs vs yarısındayım


William Kamkawamba-Rüzgarı Dizginleyen Çocuk Afrika'nın su sorunu yaşayan bir bölgesinde yaşayan bir çocuğun çok uzun süren ve zorlu bir çalışmadan sonra rüzgar değirmeni kullanarak suyu köylerine getirmesini anlatıyor. Anlatımı sıkıcı bitiremeyebilirim ama zorluyorum.

Sinan Akyüz-Piruze 'yi sanırım üniversitede okumuştum ama bu hafta tekrar okuyacağım. Unutmuşum.  =)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...