mouse

20 Nisan 2013 Cumartesi

Unuttuklarım =)

Yazmayı unuttuğum birkaç şey daha var aldığım. Hepsi bu iki  hafta içinde alındı.Umarım yazılan olmamıştır önceki yazıda .


www.vipdukkan.com/ dan alındı 29.90 tl'ydi sanırım ama kaya gibi ayağımı mahveder giyemem gibi geliyor boşa gitti yani =(((( Halbuki ne tatlı deseni vardı =((( Kız kalplerini döke saça ilerliyor çocuk da arkasından toplayarak geliyor.


                 


        Hobby ıslak mendil   2.50tl                                  AirWick çiçek kokusu çok yoğun bayılıyorum 6.75tl

                                                     
                                Deichmann dan 29.90tl çok rahat her şeye de uyuyor kullanışlı yani...


  Penti'yle kıyaslanınca aynı fiyata acaip güzel renkler ve kaçmama gibi harika özellikleri sebebiyle gönlümde taht kuran Filodoro çoraplar. Glaze Cappucino ve Platino renklerini aldım. Yıkamak için paketten çıktılar sonradan akıl ettim fotoğrafını çekmeyi geri koymayı denedim beceremedim =) 4.70 tlydi ...


Happy Center dan su şişesi 2.70 tl gibi bir fiyatı vardı çok şeker değil mi sizce de =)


Bambi ayakkabı , 59.90tl ama ikinci giyişimde hemen yanlardan genişledi çuval gibi oldu. Beğenmedim .Sırf rengi için almıştım hüsran oldu geri götürecektim ama fişim kayıp =(((((



TShopdan sepetteydi iki tane alındı laciverdini hemen kullandım bile 1 tlydi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...