mouse

4 Mayıs 2013 Cumartesi

LUSH diliyorum ki hep bizimle ol =)))

Sevgili blogger canlarım =)))

1 Mayıs ganimetlerine devam diyorum veee sizleri Lush'a davet ediyorum buyurun efeeem ;


 Bir defa dükkanın tamamı bu resimdeki gibi renkli mi renkli ,güzel mi güzel kokulu yenilesi görülen ama yenilemeyen (uyarı asmışlar ) şeylerle doluuu =)))

Buradaki yazımdan da anlaşılacağı üzere ürünlerden çoook memnun kaldım ,e memnun kalınca da **özellikle banyo balistiklerinden** yine dalı dalı virdim Lush'tan içeriii , gapı gapı virdim aşağıdaki cicileri ...


Smile - Dirty yazan küçük kutuda aslında diş macunu yerine kullanılan seksi nefes kokusu verdiği öne sürülen   tablet formunda bir ürün var . Kendisini çiğneme tabletleri gibi ağzınıza atıp çiğniyorsunuz ardından da diş fırçası ile girişiyorsunuz , normal fırçalama sonunda yıkıyorsunuz veeeee gerçekten o geceleri kuruyan kötü kokan ağzınızda sanki ferahlık dolmuş, tertemiz bir nefesiniz oluyor. Ben çiğneme tableti asla sevmediğim için kısa fırçalıyorum ama sevgili ev arkadaşım bayıla bayıla kullanıyor kendisini .Ha bu arada çalışan hatunun dediğine göre ağız içi yaralarda da acaip derecede etkili imiş ben de bu iddianın doğru olabileceğini düşünüyorum .Pakette 40 tablet mevcut ve fiyatı 11 tl gayet güzel parasını hak eden bir ürün kendisi ... Bitmeden tatile çıkmadan yedeklenecek ...Üstteki minik siyah kutu anneme yollarken koyabilmem için hediye verildi küçük ama ince bir hediye hoşuma gitti valla =)



Köpük banyosuna  bayılıyoruuuuummm =))))

Pembe barımııızzz hem duş jeli hem banyo köpüğü hem aromatik bişiler amaçlı kullanılıyor dün gece küvette denedim kendisini çok beğendim ... Kokusu harika kırmızı meyveli gibi kokuyor köpürmesi de gayet yeterli, suyu açtıktan sonra elinizle yavaşça ufalayarak suyun aktığı yerde parçalıyorsunuz sonra elinizi daldırıp foşudata foşurdata köpürtüyorsunuz... Rahatlatıcı etkisi bence standart bir köpük kadar ama kalıcılığı ve köpürmesi çok iyi her çeşidini deneyeceğime emin olun ...Bu ürün 3 - 4 defa kullanılabilecek bir ürün olduğu için 19 tl idi fiyatı makul buldum ben bu fiyatı...


Durum aynen budur hanımlaaar =)))


Alttaki bal renkli plastik şeyde de tester hediyem var duş jeli ballı sanırım yarın denerim . Duş jelinde benim için önemli olan tek şey kokunu güzel olması sanırım bunun tam boyunu alabilirim çünkü gayet hoş kokuyor...



Douglas dan da vanilya kokulu bir body lotion aldım aldığımdan beri de severek kullanıyorum =)))




Bu fırçalarda Lush dan tek kullanımlıklar Hatun hediye etti ben de seve seve kabul ettim =)))Makyaj çantama attım acil durumlar için ...

Haaa bu arada böyle markaların kendi mağazalarına gittiğim zaman mutlaka tester alıyorum nasılsa sürekli gidiyorum bir dahaki gidişimde neler alacağıma karar vermek daha kolay oluyor .Tester sevmeyen var mı yaaaa =))) Dur ben bununla ilgili bir post yapayım da fikir alayım sizden...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...