mouse

3 Mayıs 2013 Cuma

YVES ROCHER ve ZEYNO'NUN AZMİ

Geçmiş postlarımdan birinde Yves Rocher ile gayet çetrefilli bir maceram olduğundan bahsetmiştim. Bu hafta 1 mayıs tatilinde çıktığım alış veriş yolculuğunda 2. durağım yine kapısından geçerken o güzelim renklerin doğallığına ve çekiciliğine dayanamadığım Yves Rocher oldu.

       



      Filiz Hanım gülümsemelerle ve aklında tuttuğu adımla karşıladı beni '' Daha geçen gün aklımdan geçtiniz, Zeynep Hanım  gelse de kartını kullansa dedim kendi kendime. Kartınızı alalı 2 ay olmadıysa çooook iyi sizin için'' dedi .O sırada hayatı boyunca hiç makyaj yapmamış tesettürlü bir bayana nişanında kadınlar arasında yapacağı makyaj için ürün tanıtımı yapıyordu , tanıtım dediğim de baya baya makyajını tamamlamıştı yani ve gerçekten gelin kızın yanındaki görümcesi bile kıskanç bakışlarla ayy sen de güzelmişsin yaa hiç belli etmiyorsun normalde, bişeye benzedin bu halinle falan dedi kızcağıza 
****ilgiiiinççç , daha şimdiden başlamış **** 

       Gelin hatun kullanılan tüm ürünleri satın aldı çok da memnun kaldı(Bu bence gayet güzel bir satış başarısı) bu arada ben de mağazayı bıcıkladım ,herşeyi elledim ,bir sürü fotoğraf çektim .Sıra bana geldiğinde Filiz Hanım ayrıca ilgilendi halimi hatrımı sordu , kartımı kontrol etti hem Yves Rocher kartımı alalı 2 ay dolmadığı için göz makyajı temizleyicimi hediye etti hem de tüm ürünlerde %20 indirimim olduğunu söyledi.


                                                 


    Ben de zaten bitenler yazımda göreceğiniz gibi Loreal Mythic Oilim bittiği için yeni bir saç bakım yağı arayışındaydım ve burada da Reperation serisinin yağını  görünce hemen attım sepete yanında da aynı seriden saç kremi aldım evde şampuan stoğum olduğu için serinin şampuanını bir dahaki sefere bıraktım .Saç bakım yağı 19.90dan 14.90 a indi saç kremi ise 18.90dan 13.90 civarına geldi tam hatırlamıyorum sonuçta 29.44 tl gibi bir miktar ödedim ve bir sürü testerla çıktım mağazadan. Fotoğrafta sadece testerların çeşitlerini görüyorsunuz onlardan bir sürü var birleşse seyahat boyu olurlar rahatca =)))) ...En kısa zamanda tekrar gidip duş jellerine ve peeling ürünlerine saldırmayı planlıyorum...


Buradan Yves Rocher yetkililerine sesleniyorum işini bu kadar profesyonelce yapan müşterilerini hatırlayan ve itinayla ilgilenen personellerinize mutlaka pekiştireç vermelisiniz. Neredeyse 4 yıldır Filiz Hanımı takip ediyrum o hangi mağazaya giderse ben de oraya gidiyorum =)))


Faturayı mail atıp da bu firmalar size nasıl ürün yolluyor bedava diyen hatun için ve çevremde amaaan beleş ürün geliyor o da övüyor işte diyen hatun kişiler için fotoğrafladım...

Tüm ürünlerimi kendi kazandığım paramla alıyorum tek istisnası Abba oldu Bahçeşehirde hangi eczanede satılıyorsunuz diye mesaj attım önce pr ajansından eczanenin adını mail aldım ,ardından da Abba yetkilisinden adres soran mail aldım ,şık bir pakette iki mini şampuan ve iki mini saç kremi yolladılar Şu yazımda da  anlattım bu olayı , bana tester yollayın diye hiç kimseye yalvarmıyorum herhalde ...
    




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...