mouse

11 Mayıs 2013 Cumartesi

The Ending Products Episode - 4 ( Bildiğiniz Bitenler Yahuuuu ;) )

   Bu ay boyunca yoğun bir şekilde bakım yaptım ,banyo rutinimi değiştirdim ,bol bol ürün harcadım , bitirdim , dibini gördüm , beğenmedim attım derken bitenler kutumda aşağıdakiler birikti...
   
     Çok nadir olarak ev arkadaşımla beraber kullandığımız şeyleri de dahil ediyorum ama kendim kullandıysam enazından yorum yapabilecek fikrim varsa koyuyorum aksi takdirde bu ürünlere dahil olmuyorlar...
    Yani bitenler postlarımın %95 i benim bitirdiğim ürünler oluyor. 
   
 Bu arada bundan sonra şöyle bir karar aldım çok fazla sabun alan ve bitiren biri olarak sabun paketlerimi açarken atmayıp bitenler kutuma koycam, ardından ürün bittiğinde de postlarıma dahil etcem, çünkü mesela bu ay Yves Rocher in iki tane sabununu bitirdim ve Doa kozmetikin portakallı sabununa geçtim ama onlar bu postta olamadı .


1.Syoss Şampuan : Iyyyyyykkkkk, Ööööööööö bilimum iğrenme nidaları =) Bana keçe gibi saçlar veee dolaşık bukleler hediye eden bu şampuanı ev arkadaşıma havale etmeden önce belki düzelir etkisi diyerek uzuuun süre kullandım suçu hep diğer ürünlere attım ama hayır suç bundaydı %80 i bittikten sonra sevgili İlknur hakkından gedi kendisinin... 

2.Loreal Elseve Saç Bakım Maskesi: Orta derecede başarılı bir maske alalı çok oluyor fiyatını hatırlamıyorum ama haftalık bakım rutinime girmişti.Çok etkili değil nemlendirmesi ve yumuşatması vasatın altında yeni şeyler denemeyi düşünüyorum , tekrar almam yani...

3.Watsons Narlı Duş Jeli: Kokusu harikaydı 3.90tl ve gayet bereketli bir üründü indirim zamanları tekrar tekrar alıyorum.

4.Otacı Otal Sabun: Gün içinde yüzümü yıkamam gerekirse kullanıyorum toz, kir olduğunu düşünürsem cildimde bu sabuna yöneliyorum, gayet başarılı bir sabun yedekleri mevcut 6 tl civarında fiyatı var.

5.Watsons Burun Bantları : Bu ürünün muadili olan açık pembe ambalajlı yine Watsonsda satılan bantları daha çok sevdim daha etkililer bence .Pakette 10 adet bant var 5.90tl idi sanırım bir dahakine açık pembe olanı alırım bunu değil...

6.Loreal Mythic Oil: Bu yağa resmen hastayım amaa 3. şişemi bitirince farklı birşeyler denemek istedim ve Yves Rocherden burada da yazmış olduğum saç bakım yağını aldım. Lorealin fiyatı 69 tl kuaförümden alıyorum ...

7.Parmex Aseton :Standardım yedekte var...

8.Ebru ıslak mendil : Bu da her daim çantamda bulunuyor kokusunu ve fiyatını seviyorum Watsons da 3lu ıslak mendil 3.50 tl iken bunun  üçlüsü 2 tl bile değildi son aldığımda ...

9.Abba Şampuan: Memnun kalmadım kokusunu sevmedim... Diğer çeşitleri güzeldi ama bu olmadı bana ...

10.Dove Yves Rocher ve Jewels Parüm testerları : Tester ürünleri seviyorum ama yorumlamak için yeterli olmadıklarını düşünüyorum...

11.Kalem Şekilli Duş Jelleri: Kokuları harika görünüşü ambalajı çoook şeker şu alışverişin meyvesi =)


Fotograftaki kurabiyeden de anlaşılacağı gibi DİYETTEYİİİİİİİMMMM =((((( Öldürün beni Vurun Vurun...

Öpüldünüz <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...